onsdag 25 december 2013

Nära nu.

Har aldrig ..
varit så förberedd på att resa iväg som jag är denna gång. Allt är färdigpackat förutom exempelvis tandborsten, fixar med det sista i lägenheten och har packat ihop allt som behövs för Bella då min mamma ska vara hundvakt :) Nu är det bara att njuta av den sista stunden innan Danielle åker till sin pappa. Imorgon har jag lovat heldag och vi startar med mysfrulle för att sedan bege oss till täby centrum biografen. Möta upp syrran, kusiner med familj och titta på 'Walking with dinosaurs'.

Julafton ..
spenderades hos mamma med massa julmat, dock äter jag typ bara prinskorv och skinka med äppelmos i kilovis. Testa vettja, det är sjukligt gott. Danielle fick massa fina grejer men det som tog priset var ändå surfplattan som moster Mimmi köpt. Hon har knappt släppt den ur sin grepp idag borträknat när hon behövt ladda den :)

Sitter och ..
kollar på 'Lie to me' tillsammans med Jacob över skype, funderar på popcorn .. som om jag inte redan är typ matgravid efter denna helg. Inte den bästa bilden men hälsningar från mig, Liten och min halva mormor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar