lördag 14 december 2013

Helgtid.

Kändes skönt ..
att dra iväg och göra något som man inte gjort de senaste elva veckorna .. typ. Men vem räknar liksom? Inte jag i alla fall. Var hem till Sofia och Fredrik för adventslek och fika. Jag fick med mig lite roligheter hem, exempelvis glögg te, det ska jag testa nu ikväll :)

Har börjat ..
titta på en ny serie, New Girl. Har sett säsong ett och två rakt igenom de senaste dagarna och är nu inne på avsnitt 9 säsong tre. Är det uppenbart att jag inte riktigt har något socialt liv? Hade varit lite mer underlättande om jag inte bodde bakom arslet på gud. Ser verkligen fram emot sommaren ..

På måndag ..
börjar sista veckans rehab för året. Efter det så blir det helt nytt, då byter jag rehabställe. Min tränare byter jobb och jag går med honom. Sophiahemmet är bra, rekommenderar det starkt. Hade det inte varit för att han bytte så hade jag varit kvar, men jag tycker det känns mer tryggt att fortsätta min träning med Tom då han vet hela min bakgrund och klarar av att hantera mig när jag freakar ut av smärta, haha. Nya stället ligger vid drottninggatan så det är inte så stor skillnad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar