söndag 8 december 2013

Rör mig utanför ramarna!

Idag har ..
vi spenderat i princip en heldag på badhuset tillsammans med kusinerna. Det blev otroligt lyckat och Danielle är mer än nöjd. Nu när de stora kusinerna lärt sig simma blir dock trygghetskänslan lite mindre. Förr flöt de ju oavsett, nu får jag typ panik så fort hon dyker under ytan. Det värsta är när man, som exempelvis idag, fokuserar på att gå ner för trappan och tittar ner på sina egna fötter i bokstavligen cirka två sekunder och när man tittar upp så ser man henne inte, just för att hon dykt ner i vattnet. Paniken hinner knappa in innan huvudet ploppar upp över ytan igen. Samtidigt så älskar jag ju att hon är simkunnig, givetvis!

Är helt ..
slut nu och har precis tittat på dagens avsnitt av julkalendern. Borsta tänder och läsning står på schemat, helst under en mysig filt :) Imorgon är det nya tag för hjärtat i skolan och för min del på rehabiliteringen. Mina mål för helgen är i princip nådda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar