söndag 15 december 2013

Söndag.

Har inte ..
gjort många knop idag. Sov ungefär 12 - 13 timmar inatt, det behövdes kan jag säga. De senaste nätterna har varit jobbiga då jag äntligen börjat sova utan ortosen. Jag vänder och vrider mig i sömnen på sätt som jag antar har med min smärta på morgonen att göra ibland. Men det är bara att vänja sig.

Sitter nu ..
och väntar in Jacob då vi tittar på netflix "tillsammans". Man tager vad man haver så att säga, rätt mysigt ändå när man även har skype på under tiden. Tredje ljuset är tänt i adventsstaken och det känns overkligt att resan till honom är så nära.

Testade ..
hemmavax igår på benen. Jag kunde dra av två remsor på högerbenet och sen sa det stopp. Så ni kan ju föreställa er hur konstigt det ser ut för tillfället. Min smärtgräns är obefintlig och jag önskar någon annan ville göra det åt mig. Mitt sista alternativ är väl att hälla i sig whisky och göra ett nytt försök, problemet blir väl bara att med för mycket alkohol i kroppen så finns risken att jag ens glömmer vad jag skulle göra, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar