lördag 7 december 2013

Inte min standard!

Ni får ..
ursäkta mig att det är en otrolig brist på bilder här i bloggen. I vanliga fall hade jag gärna lagt in bilder jämt, säkert inlägg med bara bilder och typ skitit i texten, men min mobil fuckar ur. Kameran fungerar bara när den själv vill, det vill säga på ett ungefär var femtionde gång. Ibland blir det skarpa bilder men ibland vill sig inte riktigt fokusen ens. Ska lämna in den på lagning tänkte jag, eller bara köpa en ny. Jag är ju som bekant sådär superrik ensamstående som lever livet på sjukpenning! Vem har inte råd med en ny mobil liksom! Pff!

Liten mitt ..
hjärta sover efter en mysig dag. Jag har suttit i köksfönstret ett tag och tittat ut på baksidan där hon byggt ihop snögubbar men mer än så kunde jag inte bidra med idag då det blev riktigt halt utanför dörren. Imorgon hoppas jag på lite bättre underlag, då drar jag på mig broddarna och åker till tibblebadet med henne. Vi ska på baddejt med kusin som varit bortrest i två veckor, som hon saknat henne. Efter att de rest så gjorde hon en nedräkningstabell där hon kryssat över dagarna tills hon äntligen skulle landa i Sverige igen, hur gulligt liksom!

Nu ska ..
jag kika på netflix, dricka min julöl och njuta av nyvispad chokladpudding. Danielle sover tungt och då får man passa på, moahahahahaha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar