söndag 1 december 2013

Delmål.

Har satt ..
upp en massa delmål under min rehabilitering för att pusha mig själv. Igår nådde jag ett nytt, att kunna lyfta på benet. Sådär som jag inte kunnat tidigare, alltså helt fantastiskt. Vet inte vad som hände, det kändes bara annorlunda när jag sträckte på mig efter att jag vaknat och jag testade. Hjärnan kopplade ihop rätt bra men det är fortfarande en övningsfråga. Efter ett par timmar fick jag träna upp förmågan igen tills det fungerade, så jag antar att det tar ett tag innan det kommer automatiskt. Dock har jag lagt undan det där snöret som ska hjälpa till, känner inte längre att det är nödvändigt :)

Rätt lugn ..
söndag och första advent. Har tänt det första ljuset, fikat med mig själv och sorterat räkningar. En rolig söndag med andra ord. Kan ju låta trist men det kändes otroligt skönt efteråt att ha allt på sin plats i rätt ordning. Nu måste jag ta mig i kragen och göra min hemmarehab ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar