fredag 29 november 2013

Lugnet.

Ska ta ..
denna helg och bara njuta av lugnet och bara vara. Nästa vecka är jättekörig och det är mycket varenda dag känns det som. Bara tisdagen har jag fyra inbokningar varav att tre utav dem är på rehabiliteringen. Återbesök hos läkare bland annat, denna gång för vänstra knät, alltså korsbandet. I och med det ofrivilliga rehaben (då jag tvingas stötta upp allt jag gör med det benet) så kommer nog utslaget vara positivt. Å andra sidan så är säkerligen det knät lite överansträngt och jag får verkligen tänka till i vissa situationer så jag belastar rätt.

På onsdagen ..
är det återbesök på danderyd för högerknät. Ska bli skönt att äntligen få träffa han som faktiskt utförde operationen så man kan få lite klartecken i allt. Min nervositet har kickat igång när det kommer till Brasilienresan. Jag vill verkligen att tiden ska gå snabbt men samtidigt inte, jag känner mig inte redo att gå omkring på stränderna eller dylikt. Känner inte den där stabiliteten i benen som jag gärna vill ha innan jag drar och tiden börjar bli knapp. Får hoppas att det sker framsteg snabbt nu så man kan lugna sig lite. De har ju trots allt sagt att det kommer gå snabbare när jag väl fått upp både balans och lite mer muskler :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar