fredag 22 november 2013

Fredag.

Den enda .. 
dagen i veckan som jag är rehab"fri" så att säga. Fast jag ska ju ändå göra rehab hemma, vilket jag inte gjort idag .. ännu. Danielle har kommit hem och fredagen kunde ju ha börjat bättre, allt var bara fel. Nu sitter hon äntligen och tittar på film och är något sånär tyst och icketjatig men det lär väl inte hålla i sig länge. Hon verkar inte heller ha haft en bra dag :/ Vi håller tummarna för att kvällsmyset blir bättre :)

I övrigt ..
ska vi bara vara hela helgen. Man har inte så mycket svängrum när man går på sjukpenning om man säger så. Ett badbesök kanske man kan få till :) Sist Danielle var hemma så åkte vi iväg på torsdagen och badade och det var sjukt läskigt. När det är så mycket folk runtomkring så blir jag väldigt nervös att någon ska råka gå in i mig eller dylikt. Ramlar jag är det kört, jag har till och med fått stränga "order" om att inte ramla. Kombon halt badhusgolv och springande ungar var inte den bästa kanske och jag fick gå längst med väggarna hela besöket. Nu tror jag nog att min balans är lite bättre så det ska nog inte vara lika illa, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar