söndag 24 november 2013

37 dagar senare.

Jag har ..
hela tiden tänkt att det gått rätt segt i min rehab även fast min rehabtränare Tom ger mig bevis på bevis att det inte stämmer. Men när man är van vid att funktionera "normalt" rörelsemässigt så känner man sig rätt låst. Bara småsaker, att inte kunna lyfta benet som jag tidigare nämnt, eller att inte kunna sitta normalt på en stol gör att man känner sig smått förlamad. Har gjort min rehab både igår och idag och hittills kommer jag inte upp i de 90 grader som jag strävar efter, kvällen kommer med största sannolikhet bli jobbig.

På allt ..
detta så har jag en rastlös sexåring hemma. Att åka och bada kan ju verka vara en enkel aktivitet men inte i vårt fall. Vi har pysslat, tittat på film och nu är hon uppe hos grannens kattungar. Klockan är inte ens två så vad vi ska hitta på här näst vette sjutton. Jag vet att badet är det som hon vill göra mest av allt men har man en tråkig mamma så har man, det jobbiga är väl bara att berätta för henne att det inte blir av ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar