lördag 23 november 2013

Egentid.

Jag är ..
inte gjord för egentid. Jag har de senaste åren börjat uppskatta liiiiite egentid och kunnat planera för vad jag ska göra på min ensamma tid, för det är ungefär så jag ser det, som ensam tid. Mestadels blir det bara att sitta och småjobba. Jag har ingen ro i kroppen för att bara slappa och bara vara, tycker det är lite jobbigt. Just nu sitter jag helt själv, helt oförberedd. Jacob befinner sig i bilen på väg till formel 1 som denna helg körs just i Saõ Paulo och från ingenstans ringde Danielle kompis pappa och frågade om de kunde låna Danielle några timmar. Vad ska jag göra nu då? Efter att man rehabat så finns det inte så mycket kvar .. sova? Får se om jag finner något av intresse på netflix, Jacob skaffade det åt mig förra helgen, väldigt uppskattat :)

Min "hemläxa" ..
tills på måndag är att försöka böja benet 90 grader. Går sisådär. 60 grader är inga problem längre, det stramar lite i början och det är fortfarande jobbigt, jag vill ju uppnå känslan av att kunna böja benet utan motstånd överhuvud taget. 80 grader går om jag gråter. 90? Njaaee. Men, ser man tillbaka till förra helgen så var dåvarande målet att böja till 40 grader under helgen så jag har jag kommit en bra bit på vägen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar