torsdag 28 november 2013

Myskväll.

Efter ett ..
jobbigt trotspass ikväll med den lilla kände jag mig helt slut. Inget gick som det skulle och hon konstaterade innan hon la sig för kvällen att hon hoppades att morgondagen skulle bli bättre! Men jag som fortfarande var vaken la mig i fåtöljen och tittade på serier för att halvdö lite grann. När Jacob kommit hem till sin lägenhet i Brasilien efter jobbet och hunnit träna lite så satte vi oss på vardera sida om jordklotet med samma film på vardera dator och hade filmkväll ihop, otroligt mysigt <3 Kan verka konstigt men med tanke på distansen så tar man vad man får helt enkelt :) Imorgon passerar vi 30 - strecket, endast 29 dagar kvar till avresa!

Imorgon ..
är min första poolrehab bokad. 12.00 ska jag befinna mig på Sophiahemmets poolavdelning. Tom varnade mig för att det kanske var lite kallt i vattnet i början och jag kan se framför mig hur de säkert har lika kallt som tibblebadet :/ Hua! I och med den sena tiden så fungerar det inte med hämtning från skolan när Danielle slutar så hon får haka på. Kravet var att hon kunde simma så även hon får hoppa ner och trixa med mig imorgon :) Ska vi överhuvud taget komma upp så måste jag nog hoppa ner i sängen nu. Ett litet samtal bara och sen natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar