lördag 16 november 2013

Distans.

Skulle aldrig .. 
rekommendera distansförhållande till någon, fy i helvete vad jobbigt det är. Det värsta av allt är att när man känner att man inte orkar och bara vill skrika så finns det ändå inget att göra, bara finnas här och typ vänta ..
Det är inte så att sex månader är länge, egentligen. Men tiden står ju nästan still ibland. Bara dessa timmar idag känns som en hel vecka! Idag har han varit i Brasilien i exakt två månader, nu är det bara fyra kvar. Om tre månader och en vecka åker jag dit, ser fram emot det hur mycket som helst och sen hoppas jag innerligt att sista tiden går fort när jag kommer hem :)

Antagligen ..
hade väl tiden kunnat gå lite snabbare också om jag var uppe på fötterna. Men det är inte lätt att fördriva tiden när man endast kan sitta hemma och ruttna i ensamhet. Utan TV. Jag vill avlida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar