måndag 2 december 2013

Tristess.

Börjar verkligen ..
tröttna på att vara hemma nu. Finns typ INGET att göra. Att inte ens kunna gå ut på en promenad ordentligt gör ju inte saken bättre. Fördelar med att vara hemma: Riskerar inte att bli superdupersjuk när alla barnen på jobbet blir sjuka. Slippa gå till jobbet och hem från jobbet när det är kolsvart i oväder såsom spöregn och (kommande) snöstormar. Hmm .. det var ungefär det enda. Nackdelar: Missar kokerskans underbara matlagning. Saknar kollegorna. Mindre pengar. Inget att göra. Detta är dödsdömt, jag kan komma på fler nackdelar än vad jag orkar skriva, you got the hint.

Rehaben ..
gick bra idag. Tom blev glad över att jag äntligen kunde lyfta benet och vi gjorde övningar som värkte helt fantastiskt (läs: förjävligt) ont i knäskålen, men det är bara att bita ihop! Lite roligt fakta: När jag skulle skriva ordet förjävligt så var jag tvungen att googla hur det stavades och det pågår uppenbarligen rätt många internetdiskussioner om hur det faktiskt stavas. Är det "förjävligt" eller "för jävligt"? Det är ju frågan. Ja, ni inser väl hur himla roligt jag har det här hemma ..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar