lördag 21 december 2013

Tjuvstartat.

Igår firades ..
julafton ett utav tre för min del. Alla barn på mammas sida med respektive var på plats samt mormor och morfar. Det var väldigt trevligt och Danielle fick mycket omtyckta julklappar. Hon blev till och med glad över en julklapp till mig, ett våffeljärn haha. Vi som aldrig ätit våfflor på grund av att jag inte kunnat göra dem, men nu så ;) Den 24'e firar vi igen som det ska vara och sen så kommer jag småfira tillsammans med Jacob den 28'e, i 30 plusgrader, inte helt fel. Ska ta med mig julmust i resväskan tillsammans med lite annat smågott som inte finns tillgängligt där borta :)

Var iväg ..
en snabbis nu ikväll hem till Lina & Tess för att fira Tess 30 år. Himla roligt att komma iväg och himla roligt att träffa alla fina <3 Det blir mindre och mindre kompisdejter på senaste år känns det som, ännu mindre nu när jag knappt kan ta mig hemifrån. Ska ut imorgon för att bara öva gång och samtidigt får Danielle springa av sig i skogen tillsammans med sin nya pilbåge hon fick igår :P

1 kommentar:

  1. hörru, packa musten ordentligt så den inte exploderar i resväskan haha. god jul och ha en underbar resa!

    SvaraRadera