tisdag 10 december 2013

Hejja mig.

Har haft ..
det kämpigt idag med smärtan i knät. Tom tror till hundra procent på att det är överansträngning, vilket är förståeligt med tanke på att jag tagit bort ortosen. Belastningen blir helt annorlunda och nu när jag övar på den rätta tekniken att gå så tar det i lårmuskeln också. Det är mycket helt enkelt. Imorgon ska jag till rehaben igen men får träna helt fritt i egen takt utefter min form, så får Tom vänta med att pusha och terrorisera mig tills torsdag igen :)

Har försökt ..
spela in en videosnutt, men min kamera är ju som sagt inte helt OK. En övning jag gör i alla fall kräver att jag även står med vardera fot på en varsin våg, just för att kolla hur mycket utav min kroppsvikt jag lägger på vardera ben. Detta hjälper mig att justera hållningen i övningen och även få till det där med att belasta i böjt läge. Än så länge kommer jag inte så långt ner men att ens komma några centimeter i böjandet är tillräckligt just nu :)

Imorgon ska ..
jag till tandläkaren, wish me luck. Hua :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar