torsdag 13 mars 2014

Typ som när Jasmine flög flygande matta.

Hade ni ..
någon aning om att det gick att blogga från telefonen? I'm amazed!! När hände det liksom? Att man kunde blogga alltså, inte att jag blev amazed för det blir jag väldigt ofta, väldigt lätt då jag tycker att många saker är värt att beundras över! Jag är inte korkad eller så, men ibland anser jag att folk inte uppskattar eller beundras över saker tillräckligt. Rättare sagt, över stunder, inte saker! 

Jag försöker ..
så gott det går att få ihop lite planering. Jag vill så himla gärna träffa min vän L som fått världens finaste bebis men tiden räcker inte till. Just nu i alla fall. Om en vecka finns det bättre utsikter. Sen vill jag träffa min vän J som också fått världens finaste bebis, men den träffen verkar vara svårare att koordinera! När ska världens finaste Emma få världens finaste bebis? Jag blir alldeles bebissjuk. Imorgon när älskling kommer hem så ska vi träffa hans familj på kvällen för middag. Då får jag även träffa världens finaste lilla kid, J's brorson. Va evigheter sedan. Han kan liksom springa omkring nu, vilket han inte kunde i september. Tror det kommer bli en lyckad kombo att ha med mig Danielle :) ❤️❤️❤️

Här är jag. Redo för att stå helt stilla i solen och titta när Bella springer omkring i gräset. Jag vill också springa :( 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar