onsdag 19 mars 2014

Sista dagen.

Sitter och ..
knappar runt på nätet efter en dator. Efter att jag nu i sex månader har lånat Jacobs dator så har jag insett alla fördelar med en stationär. Laptopen får alltså vänta :) Men det är inte lätt att söka runt själv när man inte är ett dugg intresserad. Jag vill typ kunna blogga, betala räkningar, jobba i excel och spela datorspel ;) haha. Jacob har hjärntvättat mig, jag skyller allt nörderi på honom.

Danielle sitter ..
bredvid och kollar på barnkanalen. Otecknat program där en tjej blir kär i en kille. Danielle själv sitter och rodnar och klarar knappt av att titta och vänder sig om hela tiden mot mig och ber mig sluta titta på henne.

Har varit ..
ute och traskat runt i snöoväder precis. Kallt, för jävligt och blött. Så kallt att till och med Danielle bad om att få gå in efter bara några minuter. Bella tyckte dock att det var hysteriskt roligt och stod inte stilla en enda minut. Imorgon jobbar mannen bara halvdag och sen blir det till att sitta i bilen i en evighet. Först 3 timmar hem till Stockholm och där gör vi bara ett kort stopp på en timme för att sedan bila hela vägen ner till Skåne. Jag och min åksjuka ser verkligen fram emot detta! ..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar