onsdag 12 mars 2014

Heldag.

Från 11.30 ..
ända till sena 18-tiden var jag i täby centrum idag med syster C. Mestadels gått och kikat och gett råd till henne då hon skulle köpa allt ;) Men även jag kom hem med en enstaka påse. Kirurgtejp, Emla-salva, en kjol (som jag inte känner mig bekväm i), en bok till Danielle och sist och även störst, en kofta. En kofta som är lite annorlunda men som jag kanske sakta och säkert kan bli bekväm i. Den är snygg, bara inte riktigt jag. Äsch, den lämnas säkert tillbaka tillsammans med kjolen. Allt jag egentligen skulle köpa blev inte av. Bra där!

Sitter ..
nu hemma med ett knä som verkligen brääääänner. Värker gör det också, en sådan där stickande känsla, som om någon sitter och hugger dig lite i knät med spetsen på en kniv. Bara det att jag inte kan göra nått åt saken förutom att bita ihop eller ta starka smärtstillande (vilket jag gärna undviker). Ska vila ordentligt tills imorgon då Danielle redan dyker in här en dag tidigare. Sen blir det till att packa en liten väska, på lördag drar vi till Ludvika. Ja för sjutton, för då har ju Jacob hunnit vara hemma i hela 24 timmar!! Så, vad tycks om koftan som jag ändå kommer lämna tillbaka?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar