måndag 3 mars 2014

Crap.

Mår som ..
en påse sopor för tillfället. Förkylning som påverkar alla luftvägar och jag känner mig alldeles tung i kroppen. Ska ändå maka mig iväg till badhuset idag så Danielle får göra sig av med lite energi och jag ska passa på att njuta i bastun lite på slutet. Måste bli frisk inför nästa vecka då operationen är, minsta lilla sjukdom så ställer de ju in. Försov oss rejält imorse. Vet inte vad jag gjorde med väckarklockan som ändå var inställd på hela TRE larm. Vaknade 9.30, samtidigt som den lilla. Antar att det är de sömnlösa nätterna blandat med snor som har ett finger med i spelet. Hur svårt ska det vara att bara få sova en hel natt?

Sista ..
kvällen på karnevalen ikväll. Helt sanslöst men vet ni, dessa kvällar när inte jag och J har pratat är även de första vi inte pratat. Hur sjukt är egentligen inte det? På 6 månader (bortsett från de tre veckorna jag var där) så har vi verkligen pratat varje kväll i princip. Finns säkert något undantag jag förträngt men ändå. Ser ut som att det fortsätter i det spåret då han endast åker tillbaka till hotellet och vänder för att spendera de sista dagarna med kunder i Amazonas. Erkänner, lite avis är jag nog allt, trots att jag redan kan föreställa mig miljontals djur som smittar mig med dödliga virus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar