onsdag 5 mars 2014

Manaus.

För tillfället ..
så dammsuger jag varje dag. Bella har kommit in i fasen igen där hon släpper all päls inför våren och det ligger tussar överallt. Hon är fruktansvärt rädd för dammsugaren också så när jag kör i sovrummet så springer hon in i något annat rum som redan är klart och så går det runt i en enda ond cirkel .. :S

Pratade ..
lite kort med hjärtat idag över whatsapp. Lär väl fortsätta bli sms-kontakt då det blir fem timmars skillnad nu när han landar i Manaus. Saknar honom enormt <3 Men tänk, nu är det mars. Sex månader har gått. Hur ofta jag än säger det så låter det lika overkligt varje gång, jag vet, men shit va snabbt tiden gått!

Nej ..
nu ska jag slänga mig i soffan, sätta på netflix och glo på 'Mad Men' med en kopp kaffe, missbruka nässpray och hoppas att morgondagen bjuder på mindre snor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar