torsdag 20 mars 2014

Bilresans dag.

Sitter och ..
njuter av, vad jag förmodar, kommer bli den sista lugna tiden ute ur en bil idag (Skriver man så?). I alla fall, vi är på badhuset i Ludvika och ska strax gå upp för lunch. J jobbar halvdag idag så vi ska så fort som möjligt bege oss mot Stockholm. Anar att det kan bli en spännande resa dit när jag läst alla statusuppdateringar på facebook och kollat nyheterna. Snö. Snö och ännu mera snö. 

Efter ett ..
kort stopp hemma och hos Danielles pappa så åker vi mot Skåneland. Kan nog bli lika spännande på den resan men jag är naiv och föreställer mig att våren finns där och solen skiner för att ge mig glädje och värme! Punkt. Vi stannar bara i Skåne till lördagmorgon, då ska vi åka hela vägen hem igen. Så, med andra ord så blir det mycket tid i bilen kommande dagar så nu ska jag dricka mitt kaffe och hejja fram Danielle i vattenrutschkanorna :) ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar