torsdag 13 mars 2014

Liv i huset.

Nu är ..
mitt lilla hjärta på plats, bara det stora som saknas. Har jag berättat om hur mycket jag ser fram emot en vanlig vardag? Där allt bara flyter på, på ett sånt där sätt som många människor klagar över. De vill att något spännande ska hända. Jag vill bara ha det där vanliga. Usch så less jag är på distans men what to do. Stöttar J i hans jobb-beslut ❤️

Varit ute ..
i solen en sväng idag och sugit åt mig massor utav vitaminer. Jag blir alltid glad när solen kommer fram, precis som resterande 9 miljoner svenskar. Säger alltid att en utav de positiva sakerna med att jobba på förskola är att man får chans att njuta av solen otroligt mycket mer än typ någon på kontor. Å andra sidan är jag jäkligt avundsjuk på de människorna när snöstormen kommer ;) haha. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar