tisdag 18 mars 2014

Poppigt.

Kvällen middag ..
blev rester och efterrätten blev popcorn och film. Visst kan man lyxa till det en vanlig tisdag :) Har haft en sån där dag när jag bara vill lägga mig ner och sova. Gärna för en timme sen. Men men, alla dagar kan inte vara bästa dagar. Har i alla fall kommit ut på en längre promenad idag, kändes hur skönt som helst. Det kändes lite i knät mot slutet och efteråt var det till att vila med högläge. Bara bita ihop, snart så!! Nu står Cartoon Network på och jag är inser att jag kollar på barnprogram trots att Danielle lagt sig. Vart är min ork idag? 

Btw .. 
barnprogram i dag är ta mej tusen inte alls som barnprogrammen för i tiden. Tidigare idag var det nått som stod på där barnen i programmet (tecknat) pratade med ord som "chilla", "kärring", "assåbha" med mera. Jag vill inte vara någon moraltant direkt men jag gillar när de pratar mer propert, alla de där "tonårs"-orden ligger liksom inte rätt i ett barns mun (typ Danielle). Jag vet inte riktigt men jag är i alla fall inte ett stort fan utav de nya programmen 😁




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar