fredag 28 mars 2014

Fredagsfantastico!

Har haft ..
en superfin dag. Har frisknat till äntligen och det matchade rätt bra då helgen är fylld av roligheter. Inte bara har jag Liten och hjärtat hemma samtidigt utan lördagkväll bjuder även på 30års kalas :) Lillebror är barnvakt och jag ar inhandlat alkoholfritt rödvin kvällen till ära. Har aldrig smakat så jag hoppas det är bra.

Har spenderat ..
halva dagen med att sitta i solen inne vid Kungsgatan idag, en glass i ena handen och en telefon i andra där Justin Biebers låt "baby" gått varm. Sen var det någon som dansade och sjöng för glatta livet till den låten för alla som passerade eller satt och avnjöt vårvärmen. Gissa vem? ;) Hahaha. Hon har till och med lärt sig hans ena move, när han står på tårna. En gång blev det för mycket dock så hon snubblade framlänges ❤️ Jag diggade på och dansade (det vill säga att jag satt ner och rörde mig fram och tillbaka) och ibland kunde jag till och med något enstaka ord. Vad gör man inte för sitt hjärta liksom! Jag är min dotters största fan! Nämnde jag förresten att hon stod på scen i täby centrum för några veckor sedan och sjöng kareoke, Yohios låt "heartbreaker"? ❤️

Vi spelade ..
även ett egenpåhittat spel. Fast med välkänd grund :P Vad gör man när man inga pinnar hittar? Spelar plockesten såklart! Hon vann båda gångerna och jag och Jacob var inte ens i närheten. Känns som fusk. Det är alltid fusk inblandat när jag inte vinner. Jag är världens sämsta förlorare. På riktigt. Jag kan knappt spela spel med barnen på jobbet för att jag vill vinna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar