måndag 6 februari 2012

Goodbye.

Lördagens ..
spelning var den sista för min fina Sötnöt. Det var mycket känslor, fast på det där grabbiga sättet utan tårar, lite väl hårdhänta kramar och lite dunkande i ryggen :) Jag bestämde mig för att följa med dem ut på hans sista kväll så att säga och efter spelningen begav vi oss till spy bar. Funny place det där ;) Jag var spiknykter hela kvällen och det var en upplevelse kan jag säga. Jag kände mig inte överdrivet het i mina halvsmutsiga jeans, gråa myströja av märket warp (så det var inte direkt något partyparty över min klädsel) hästsvans och osminkad, men jag hade roligt. En gång när jag stod och väntade in boysen från toaletten var det till och med en megastor mörk kille (tänk er typ gröna milen haha) som kom fram och frågade "You want something from the bar or something in my pants?" .. hahaha, jag kunde inte hålla mig från skratt .. han gick ;P

Men efter ..
en fin kväll åkte vi hem och somnade snabbt. Jag låg som ett plåster på honom hela natten och det var otroligt mysigt. Nu är han tillbaka i ludvika och vi har härmed påbörjat vårat distansförhållande. Det kommer gå bra, det känner jag på mig och vi ses igen om 2 veckor :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar