söndag 19 februari 2012

Fram och tillbaka.

Nu är ..
det bara någon enstaka station tills vi kliver av i Stockholm igen. Vi har ju haft långhelg i Ludvika jag och Liten där vi hälsat på Söten. Det var rätt mysigt där uppe, en liten ort där allt ligger nära. Det som finns i alla fall för man är nog lite väl bortskämd med storstaden så att säga. Nästa helg åker jag upp igen, fast själv (utan barn men med eventuellt ett par kompisar till Söt). Vi har hunnit med rätt mycket i helgen fast ändå hunnit ta det lugnt och bara vara. Badet var nog Litens favorit. Den stora bassängen var stängd för allmänheten då tävlingar pågick så vi fick hålla oss på familjebadet. Jag fick bilder på små plastkanor för småbebisar och en liten plaskpool så som damen i luckan beskrev det när vi frågade men när vi kom in så var fallet absolut inte så. Det fanns till och med större kanor man kunde åka, både utan och med stora ringar, hajjar ni? Det var fantastiskt, jag och Söten tyckte nog det var precis lika roligt som den lilla ;) hahaha.

Vi har ..
även hunnit baka muffins, haft tacofredag, delat på en vinflarra och myst. På kvällstid har det blivit lite halo måste erkännas, trots att jag sa att jag inte skulle spela. Men det är ju sagolikt roligt. Jag får helt enkelt medge att jag är lite nörd i slutändan ändå :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar