måndag 20 februari 2012

Översikt.

Har nu ..
lagt månadsbudget fram till juli månad. Känns skönt. Jag älskar ekonomi och att lägga månadsbudgeten är bland det roligaste jag vet. Sen att det inte är så himla roligt att BETALA det är en annan femma ;) höhö. Men nu är alla räkningar för denna månad inlagda för autoöverföring på fredag och insatta i min pärm! Kan säga att jag längtar rätt bra till aprillönen :P hahaha.

Har precis ..
ätit middag med Liten och ska kasta in henne i duschen. Sen när hon lagt sig ska jag njuta lite av egentid tillsammans med uuuuunderbar choklad jag fick från Söten i helgen :) Gäller att passa på när den lilla sussar, Moahahahahaa! Kom på att jag inte lagt ut bilder på det jag fick av Söt i helgen heller, får fixa det ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar