måndag 20 februari 2012

Inte lätt.

När det ..
var dags att lägga sig ikväll så hade Liten en massa frågeställningar. Hon saknade sin pappa lite grann, det har en tendens att bli så varje gång jag hämtar henne en dag för tidigt som senast. Man tror inte att det ska påverka egentligen, men a. Men det är svårt att förklara för henne varför inte jag och hennes pappa bor ihop längre. Jag försökte berätta att jag och han har älskat varandra väldigt mycket för länge sedan men att vi har det bättre som vänner och tycker om varandra ändå. Att jag har hittat J och att vi älskar varandra och samma sak med hennes pappa och hans nya. Det gjorde lite ont i hjärtat att se henne så upprörd och hon berättade att V på hennes förskola bor med både sin mamma, pappa och storebror och hade vi bara bott ihop alla också så skulle hon slippa att sakna någon så himla mycket hela tiden .. :( Nutti, då kramade jag henne länge. Vad säger man i sådana situationer? Suck .. jag bör nog ringa Herr X och fråga hur han svarar henne på frågor som dessa. Jag visste ju att denna dag skulle komma så småningom, då hon ser att många av hennes vänner har båda föräldrarna hemma hela tiden, men inte hon. Det kommer nog dröja ett par år innan hon känner den där lyckan och tacksamheten av att ha fler som älskar henne, att ha en extramamma och en extrapappa och inte bara en av varje liksom, förstår ni? Den dagen längtar jag efter ..

Jahapp ..
då, det är strax dags att sussa för min del. Min tidigare starttid imorgon men jag slutar tidigt också. Vi ska förhoppningsvis iväg till extramormor Liza och klippa oss och kanske äta en semla :) Men här kommer bilder i alla fall på de fina saker jag fått från Söten!

Ljushuset till vänster. Jag har påpekat att jag ville ha ett till hus som det jag redan hade (till höger) fast lite mindre så det kan bli som en liten ljusstad i slutändan. (Finns ett höghus också nämligen)


 En fin hjärtskål som jag även kan fylla med dessa underbara chokladbitar :) 

Detta var höjdpunkten. Jag har suktat efter den, drägglat efter den, drömt erotiska drömmar om den!!! Nu är den min, bara min!!!!!!! Åååhh .. du fina! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar