måndag 13 februari 2012

Lite.

Det kommer ..
inte bli lika mycket inlägg dessa dagar. Försöker lägga in lite titt som tätt men jag jobbar över rätt mycket nu och jag har knappt någon tid till att slappa när jag väl kommer hem på kvällarna. Idag fick jag åka snabbt till centrum och fixa lite ärenden efter jobbet och imorgon jobbar jag så sent så att jag måste laga morgondagens middag redan nu så det bara går att värma på när jag väl staplar in genom dörren på kvällen. Då ska vi ha skypemiddag jag och Söten :) Äta samma mat med en varsin dataskärm på matbordet så vi ska titta på varandra och konversera samtidigt :) Tihi. På onsdag jobbar jag seeeent och ska hem snabbt för att packa i en resväska jag inte ännu har. Sen på torsdag, då smäller det, jag lääääängtar! SJUKT MYCKET! Jag bara längtar efter att få krama om Söten, hålla hans hand, mysa i hans soffa och somna tätt inpå varandra. Jag kan känna det redan nu .. Mmmmm :)

Vi har ..
lite inplanerat i helgen. Eftersom Liten följer med så har vi aktivitetshelg :) Vi ska ut och leka hela fredagen och utforska närområdets lekparker medan Söten är på jobbet. Sen på kvällen ska vi bowla och äta mysmiddag. På lördagen ska vi sova uuuuut, äta mysfrulle och sedan åka till badhuset. Sen blir det lördagsgodis, någon film antagligen och bara vara med varandra. Ska bli härligt. Jag har ännu inte funderat ut riktigt egentligen vad mysmiddag och mysfrulle är, men det blir nog bra ändå, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar