lördag 18 februari 2012

Badkläder på.

Idag är ..
det baddags. Vi ska kolla in Ludvikas badhus och jag håller mina tummar och tår för att det är 30 grader i vattnet så jag slipper frysa ihjäl. Liten är redan klar, hon packade hela sin väska under tiden jag och Söten gjorde melodikrysset och drack morgonkaffet :) Känner mig lite väl gammal, haha. På det steg vi upp ovanligt tidigt för att ha somnat runt 02.00 inatt. Söt och Liten hade varit vakna sen 08 och lät mig ligga kvar till 09 i alla fall. Då fick jag kliva upp och in i köket till ett färdigdukat frukostbord :) ibland har man det bra minsann!

Gjorde muffins ..
igår också :) Chokladsmak med chokladgrädde på ;) Liten hjälpte till så gott hon kunde och resultatet blev minst sagt lyckat!! Vi får se vad kvällen bjuder på men nu ska vi traska iväg i snöyran :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar