tisdag 28 februari 2012

Fullspäckade dagar.

Känner knappt ..
att jag hunnit vara hemma de senaste två dagarna. Direkt efter jobb har tanken varit att åka hem men det har kommit annat som lockat, det är jag tacksam för. Trevligt att spendera tid med bästa Sofia <3

Idag ringde ..
jag henne snabbt när jag slutat jobbet, samtalet varade seriöst i ca 30 sekunder. Jag ville egentligen bara kolla vad hon gjorde och sånt, prata lite skit, men fick förfrågan om att ta en promenad och fika i solen. Tackade snabbt ja och sen bestämde vi mötesplats innan vi la på, haha. Solen har gjort underverk med mitt humör idag, kände helt plötsligt som att jag var den mest lyckliga i hela världen. Hur kommer det sig att det blir så? Fikade i underbart solsken, åkte sedan vidare och hämtade syrran K på jobbet, handlade lite målarfärg hem, åkte till centrum och åt middag (då även med Cius) och sen efter det en fika med Sofia & Anna. Nu har jag varit hemma ett tag och skypat med Söten. Ska väl försöööööka att somna i tid inatt :/

Imorgon är ..
det direkt från jobbet till Sofia igen :) Shoppa (läs: Emma ska fönstershoppa och Sofia ska IRLshoppa) och sen ska vi storhandla mat och sedan ska vi ha lite hemlighetsmakeri!! De ni! LÄNGTAR!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar