måndag 6 februari 2012

Help?

Jag har ..
försökt att framkalla lite fotografier hit hem som kan pryda dessa tomma väggar. Det går si sådär. En tavla är klar nu men det återstår lite så att säga. Jag har även i uppdrag att framkalla något fint kort på mig själv för att skicka till Jacob. Han köpte en jättefin vit ram i normalstorlek som dessvärre fortfarande står tom. Meningen är att det ska vara ett kort på mig däri, men jag hittar bara ETT ENDA kort som jag är nöjd med, till 100 procent. MEN, just det kortet går inte att ladda upp på fuji's hemsida för framkallning för att det är för låg upplösning på det. Men sånt syns ju inte på kort som är typ 10 x 15 stora, så vad är liksom problemet. Vad har dom med det att göra vilken kvalité jag vill ha på mina kort? Och vart framkallar man kort från datorn någonstans via nätet om inte från dom? Detta är fotografiet :)


2 kommentarer:

  1. Kastar du över fotot på ett usb kan du ju kila ner till expert och framkalla.. Får du ju även se fotot i verklig strl innan framkallning! ;)

    Snyggt foto btw! :)

    SvaraRadera
  2. söööööööta duuuu!!!
    //jag den bästa

    SvaraRadera