onsdag 8 februari 2012

Redo.

Nu bör ..
problemet med kommentarerna vara fixade. Alltså att ni kan kommentera utan att behöva ha ett googlekonto eller vad det nu än är. Som på Martins blogg. Nöjda? Hahaha ;) Har förresten sparat alla bilder nu från den bloggen och avslutat kontot, så man får se hur länge bloggen finns kvar för åskådning av allmänheten, tror den försvinner inom kort.

Har haft ..
lite Emma-tid nu på kvällen. Ätit upp Litens choklad och lite vindruvor, druckigt the (hur stavar man det på svenska?) och läst ELLE Interiör med tända ljus i hela vardagsrummet. Får lite nya idéer för hemmet, alltid trevligt :) Fast kruxet är ju att man ska orka ta tag i det också och för tillfället är jag bara konstant trött.

Saknar våren ..
och sommaren, ljusa mornar och värmen som gör att man kan springa ut i shorts och linne redan runt 7 på morgonen. Jag saknar varma härliga kvällar. Har precis avslutat mitt godnattsamtal med Söten och jag längtar som sjutton till nästa helg då jag åker till honom och hälsar på, jag & Liten :) Ska bli supermys. Han verkar i alla fall ha haft en superbra första dag på nya jobbet och de han arbetar med verkar också otroligt bra. Hittills har jag aldrig stött på någon som han faktiskt inte kommit överrens med, så jag tror det kommer gå utmärkt för honom på ABB. Önskar bara att det var lite närmare .. <3

Han är så .. vacker. Så otroligt vacker helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar