torsdag 9 februari 2012

Men daaah.

Att gå ..
och lägga sin i tid fungerar ju si sådär när man har en torktumlare som tar över 2 timmar. Att jobba heltid och tvätta går inte riktigt hand i hand i detta hus, ge mig en extra timme per dag så kanske!

Ska hoppa ..
i säng strax. Imorgon är det hemmafrulle för mig och Liten och sen åker hon till pappsen en vecka, nästan. Jag ska hämta hem henne redan på torsdagen för sedan på torsdagskvällen sätter vi oss på bussen upp till Ludvika :) Nu är det ju inte så länge sen som vi sågs faktiskt, senast i söndagsmorse, men jag typ saknar honom mer nu bara för att jag vet att det inte går att bara spontanåka hem till honom längre. Nu måste det planeras hela tiden och man kan ju inte åka dit vareviga helg heller. Jag vill ju ha en hemmahelg med Liten, en helg med H&M - jobb och när ska jag hinna träffa vännerna .. gaaahh .. gud så jag rabblar goja nu. Jag skyller på trötthet. Det löser sig nog. Ska pilla klart på en liten sötsak till Söten och sen krypa ner. Fredag imorgon och helgen startar med en dejt tillsammans med bästa Sofia och lillasyster K :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar