tisdag 24 januari 2012

Typ morgon.

Börjar sakta ..
vakna till liv för tillfället. Idag är jag hemma, hela dagen. Fick arslet ur vagnen att i alla fall gå en promenad till Litens förskola för att hon inte skulle behöva ha tråkigt här hemma, det var ju utflykt idag också :) Jag har haft huvudvärk hela natten som ganska fint övergick till migrän runt 5 - tiden ungefär. Så fort jag gjorde minsta rörelse så kändes det som en explosion i huvudet. Kunde inte ens ta upp telefonen och ringa för att signalerna lät som om de kom från en bashögtalare. Fick skicka ett kortfattat meddelande till hon som öppnade på jobbet idag och säga att jag inte kommer. Värken har dämpats lite nu och jag har lyckats få i mig frulle. Ska lägga mig och vila lite till så allt är tipptopp till eftermiddagen. Lovade att hämta Liten redan efter mellis :) 

Imorse när ..
vi kom fram till Litens förskola så stod redan hennes "pojkvän" V utanför dörren med reflexväst, klar för skogen. Han utbrast glatt när Liten sprang fram till grinden "MEN, Danielle!! Va glad jag blir att du kommer. Jag har saknat dig!". Asså nuttisar, de måste vara det sötaste ever på jorden <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar