lördag 21 januari 2012

Stuck.

Erkänner direkt ..
jag gillar den här bloggsidan betydligt bättre än blogg.se :) Det var otroligt lätt att utforma sina inlägg PLUS att jag gillar redan själva framsidan på bloggen, gratisversionen. Jag vill liksom inte ens göra om den. Kanske i framtiden med bilder och så vidare, men just nu är jag nöjd! Nu återstår det bara att faktiskt berätta för folk att jag bytt adress, har liksom haft den andra bloggen sen 2007 någon gång tror jag. Skaffade även en ny privat blogg, länken finns här till höger. För att läsa gäller det att jag godkänner de som "ansöker" om det och det kommer bara bli ytterst få som får tillgången, finemang :) 

Så ja ..
nu får ni bara ändra adressen vid era favoriter, för visst finns jag där? ;) höhö.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar