måndag 23 januari 2012

Testing testing.

Ville inget ..
speciellt, bara kolla egentligen ifall det är någon som läser den privata? Mailadresserna jag har fått har jag lagt in och det verkar som att det skickas ut en inbjudan då TILL era mail där ni antagligen kan acceptera och således läsa. Tror jag. Vet inte ifall jag har förstått det rätt. Men ni kan väl hojta till eller dylikt?

Nu ska ..
det dock sovas. Jag har hört att man mår bra av 8 timmars sömn, kan det stämma? Ååh förresten, ni Frejpan som eventuellt läser, ikväll har jag hoppat hopprep!! Den ni! Jag klarade av att hoppa i heeeeela 3 minuter utan att pausa, hahahahaha. Men det artar sig. Till vinter 2012/2013 är jag tillbaka (känns som att ni har hört den förr typ), det vill säga om sommarens (förhoppningsvis) ANDRA knäoperation går som planerat :)  



1 kommentar: