torsdag 26 januari 2012

Mumma.

Fick gå ..
en kvart tidigare från jobbet idag vilket resulterade i att jag kunde hämta Liten 40 minuter tidigare från hennes förskola :) Guld värt! Hade dragit med mig mina utebrallor från jobbet så vi stack hem snabbt, åt lite middag och gjorde i ordning varm choklad i en termos. Sprang över till ICA och köpte ett tefat och skyndade iväg till backarna innan det blev alldeles kolsvart ute. Men det fina med förskolor här där vi bor är att alla har lampor som lyser upp gårdarna tills sena klockslaget så vi kunde åka länge länge i backen :) Shit va roligt det är alltså, känner mig som barn på nytt och vill nästan aldrig sluta, haha :P Så nu sitter vi i soffan med kalla tår och rosiga kinder och värmer oss under en filt innan det är dags för att sova. Imorgon är det mysfrulle. Alla dagar i veckan äter Liten frukost på förskolan då dom serverar den så sent som 8.00, men nu i och med att exet och jag bytt lite i överlämningarna så kan vi äta frulle tillsammans på de fredagar som jag sedan ska "lämna bort" henne. Ska bli dundermys <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar