tisdag 24 januari 2012

Nutcase.

Satt och ..
rensade lite bland alla mina saker på facebook, vänner, bilder och mail typ. Hittade en sådan himla sjuk grej, ett meddelande jag fått för länge sen. Kommer inte ens ihåg att jag har läst meddelandet tidigare för jag har inget minne av det alls. Jag har heller ingen aning om vem människan är :S Ringer ingen klocka what so ever!? Det som inte syns på bilden än endast ordet "var". 


Alltså för ..
det första, som sagt, jag har ingen aning om vem detta är. För det andra, vilka tjejkompisar syftar han på? Har jag ingått i något sjukt spratt som jag nu har förträngt? Vem fan är Jonas Larsson? Hahaha. Sjuk sate i alla fall, vem sjutton skriver något sådant till helt (onekligen) okända människor? Haha :P Hoppas han hittade det han sökte tillslut då .. typ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar