tisdag 24 januari 2012

Häng.

Liten har ..
beställt middagen idag och det blir plättar! Härlig tisdagsmiddag va? :P haha. Får festa till det lite med grädde eller något så det blir mättande i alla fall. 

Har sagt ..
i flera dagar nu att jag måste städa ut julen. Dock ser det ju faktiskt helt plötsligt mer juligt ut än vad det gjorde i december. Jag menar, nu kan man ju faktiskt titta på juldekorationerna som står fint i fönstret och även se SNÖ i bakgrunden haha. Så det var kanske egentligen igår man skulle plocka fram julen för att få den där passande känslan. Fast nja, jag längtar rätt rejält till sommaren må jag säga. Hoppas att värmen kommer lika tidigt i år som förra. Bilden nedanför är tagen på min födelsedag, det vill säga 8 maj. Det var så varmt ute att jag och Sötnöt tog en cykeltur ner till ösbysjön och låg och solade i över 20 - gradig värme hela dagen :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar