fredag 2 mars 2012

Fool.

Härliga ..
tider vi går mot nu va! Underbart med vårkänsla i hela kroppen, jag blir så lycklig :) Ska strax hoppa i säng efter en väldigt mysig fredag. Älskar det här, att jag och exet bytt överlämningsdag till fredagar. Det hade inte kunnat bli en bättre start för mig och Liten. Vi har ätit hjärtanchips till myset ikväll, hon fick lite o'boy och jag drack INTE o'boy, hahaha. Kors i taket. Tänkte att jag skulle vara nyttig men insåg sedan att det inte var så mycket mer nyttigt när jag satt med en 3,5 öl i handen :P höhö. Hon har sedan legat i på mig i soffan och vi har tittat på film tillsammans. När hon blev supertrött fick hon bara sätta på sig en blöja och sedan somna vid min sida i soffan :) Härliga fredagsmys! Imorgon står tvätt på schemat hela dagen, MEN, vi ska även lossa på muttrarna som håller fast stödhjulen på cykeln och bege oss ut i solen. Hon är helt övertygad om att det är dags att lära sig cykla på två hjul. Får se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar