onsdag 14 mars 2012

Spring.

Att vakna ..
till solstrålar i ansiktet sitter ALDRIG fel. Jag vill bara ta semester, spendera min tid i solskenet och bara njuta av den fria tiden. Kunna hoppa studsmatta med Liten dagarna i ända och hålla handen och mysa med Söten tills solen går ner. Jag vill ha vår nuuuuu (sommar helst, men man ska inte vara girig inte). Imorgon skulle det bli varmare igen (alltså inte så kallt som idag) så då åker skinnjackan på igen :) Men ja, de senaste dagarna har det inte blivit mycket bloggande. Mycket jobb och hektiska stunder har stått i vägen så jag orkar helt enkelt inte. Livet kommer liksom före så att säga.

 Sötens fina bakverk till lördagsfrullen <3 
Bowling. JAG vann. OK!

Helgen ..
spenderades ju i Ludvika, ingen nyhet för de flesta. Men nästa gång vi ses blir det här hemma hos mig. Han kommer hit om 2 helger. Tänk att det ska vara så. Det låter inte så farligt, 2 helger i månaden. Men när man tänker 4 dagar i månaden känns det betydligt värre. Så jag försöker att inte tänka så helt enkelt. Men det är jobbigt vissa dagar, som igår när jag verkligen behövde lite närhet på kvällstid. Det var mycket i huvudet och bara allmänt jobbigt. Att inte kunna få åka till honom då och bara kramas och kärleka ner sig i varandra, det är jobbigt. Men ja, nu är det bara MINST 330 dagar kvar tills han KANSKE kan byta tjänst. Typ alltså, inte för att jag håller räkningen eller nått. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar