fredag 30 mars 2012

Not just another day.

Fredagkväll ..
och här sitter jag med hörlurarna ipluggade, en kaffekopp och trixar med foton. Liten somnade sött i min säng efter sagoläsning med meningen "jag är för trött mamma för att gå till min säng". Jag log lite. Hennes säng står ca 2 dm från min sängkant, haha. Men det är fredag. Kände hon sig trygg där så varför inte. Det ska bli mysigt att krypa ner bredvid henne senare :)

Hon har ..
verkligen blivit stor. Jag förvånas varje gång det är dags att hämta hem henne igen. Hon växer inuti och ibland kommer jag på mig själv med att bara sitta och le, stolt över henne, mitt i hennes meningar och frågor. Imorgon är det en stor dag. Det är dagen då vi ska iväg och titta på Litens allra första fotbollsträningsställ :) Den 22 april smäller det, då är hon till och med tillräckligt stor för att kunna börja på fotboll! Gud så åren går.

Underbara härliga låt ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar