söndag 4 mars 2012

Stjärnskottet.

Jag minns ..
inte alls att det gick så snabbt att lära sig cykla. Jag hade ställt in mig på att det skulle ta sin lilla tid, typ att vi övade denna helg och att exet fick öva med henne nästa helg osv osv. Men redan efter 5 minuter idag så ville hon promp att jag skulle släppa taget om henne, jag fick inte röra alls. Och hon kunde! Visst att det var lite vingligt men hon ramlade inte omkull, hon återfick balansen direkt och fortsatte. De tre gånger som hon faktiskt ramlade, det var när hon skulle kliva av cykeln eller gick bredvid den och skulle vända på den, haha. Men en fläskläpp och skrubbsår på knäna bevittnar bara om en lyckad dag ;) Stolt är jag! Som plåster för läppen och belöning för tålamodet så satte vi oss en stund i solen och åt glass också. Strax ska det meckas middag :)



1 kommentar:

  1. Å! Duktiga D!!!! Vad härligt med glass. I solen också, äntligen vårkänsla.

    SvaraRadera