fredag 16 mars 2012

Typ mys.

Det enda ..
som inte riktigt klaffar de fredagar jag ska hämta Liten är att hon gått upp så himla tidigt hos exet. Detta medföljer en trött tjej redan vid 18 - tiden på kvällen så man får verkligen skynda på med myset om det ska bli av. Jag lyxade till det med favvismaten pannkakor ikväll och glass med choklad till efterrätt. Men hon är helt däckad nu sen ca 1 - 1,5 timme tillbaka. Men, det innebär ju också en hel del egentid för mig att .. ja just ja, sitta och räkna på budgeten, städa, diska och förbereda tvätten inför imorgon. Kul! Funderar starkt på att lägga mig om några minuter också, lär ju vara pigg imorgon i alla fall. Inte helt säkert dock. Jag tror btw inte alls på karma längre (inte för att tron på karma var så stor innan, men nu är jag definitivt säker). Igår kom jag hem efter jobbet, fixade lite "måste" - grejer i hemmet, käkade liiiite gröt men mestadels kycklingsoppa, var ute på en joggingrunda och la mig 21.20. Vaknade trots det runt 3 på natten och hade världens jävla mest brutala huvudvärk. Tack för den liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar