tisdag 10 april 2012

Let time pass.

Det finns ..
fler datum som ligger framöver som jag verkligen ser fram emot. När det är såhär, som jag även skrev i det tidigare inlägget, snaaaart vår då måste jag ha lite smågrejer att se fram emot för att orka hålla ut liksom. Det är betydligt skönare att veta att det varje vecka faktiskt händer något. Något roligt.

13 april - Jag och Liten ska ha myskväll med massa bakande av kladdkaka bland annat :)
14 april - Ska jag vara speaker på herrarnas premiär i fotbollen!!
20 april - Sötnöt kommer hit. Vi ska även fira lillebror 18 år :)
21 april - Hoppas jag på middag & vindrickande med Söten, Sofia & hennes F.
27 april - Får jag tillfälle att planera in något mys igen då Liten kommer hem :D
30 april - Får jag en extra ledig dag med Liten då hennes förskola är stängd :)
5 maj - Då firar jag min födelsedag och Söten kommer hem hela den helgen!
12 maj - Då ska Liten firas med buller & bång och även då kommer Söten hem :)

Ungefär en ..
månad framåt, så man ska väl lyckas hålla ut nu. Sen händer det faktiskt även en till sak den 20 april, en ganska så skön grej. Lättande i alla fall. Men det håller vi på halster en liten stund till. Eller ja, dom som läser den privata vet i förväg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar