tisdag 3 april 2012

Heldag.

Redan vid ..
12.30 blev Liten hämtad på förskolan idag utav moster Mimmi. Jag hade packat hennes väska full med badgrejer imorse så de kunde bege sig till badhuset direkt. Efter mitt jobb åkte jag dit och mötte upp dom. Turligt nog hade de hunnit bada i hela två timmar, så jag slapp :) haha. Hennes feghetsgräns hade suddats ut lite grann och hon både hoppade från kanterna och dök ner under vatten efter ringar. Det tar sig! I sommar hoppas jag att hon ska kunna gå på simskola. Hon tjatar om det varje gång vi badar och nu har hon ju faktiskt åldern inne. Pju, ja nu börjar alla aktiviteter. Hej då lediga helger ;) haha.

Efteråt ..
tänkte vi åka hem, men eftersom klockan var så pass lite ännu så åkte vi med Mimmi till kära Vikingavallen för att titta lite på fotboll. Jag har förberett henne för att hon strax ska börja själv, på något som kallas för BOiL (Boll och idrottslek). Där kommer hon få testa på olika sporter fast mest inriktat på fotboll. I september går det över till inomhus och då fokuserar dom mer på innebandy. Kommer bli galej! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar