onsdag 18 april 2012

Inte länge till.

Var ju ..
på lättakuten i måndagsmorse. Det visade sig att det finns slemsäckar i knät, som det ska vara. Men, de var inflammerade. Har fått antibiotika samt smärtlindring och idag kunde jag i alla fall röra benet bättre och gå lite mer normalt när jag gick hem från jobbet. Jo jag har jobbat. Det enda jag skulle akta mig för var om knät svullnade upp, men hittills har det gått finemang. Hoppas det håller sig prima tills den 25e, då jag ska till ortopeden :) Hoppas det kommer fram till något vettigt efter magnetkameran. Jag vill inte ha ett såhär dåligt knä längre.

Idag kunde ..
jag gå lite tidigare från jobbet, kändes skönt. Längtar till dagen då jag kan gå ner lite i tid och få mer tid över med Liten :) Det bör inte dröja länge, ville egentligen göra det redan nu men Söten påminde mig om att jag kommer med all säkerhet vara sjukskriven inom kort. Att gå ner i tid innan dess vore dumdristigt eftersom det i sin tur ger mindre pengar i sjuklön då. Så alltså satsar vi efter sommaren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar