tisdag 10 april 2012

Buhu.

Min halsont ..
och snorighet verkar aldrig gå över. Jag blev sjuk redan förra veckan men åkte ändå till Söten över påsk då jag faktiskt lagt ut flera hundra på biljetterna. Nu imorse när jag vaknade upp hade jag superont i halsen och min röst hade typ försvunnit. Fick ringa in mig sjuk idag också och ska inte till jobbet imorgon ens. Hoppas på torsdag. Det är inte heller så att man är direkt effektiv när man är sjuk. Har legat i sängen till 11 och sedan efter det i soffan, här ligger jag fortfarande. Seg, huvudvärk, ont i kroppen och bara allmänt trött. Hungrig. Ska man kanske äta mer idag än äggsmörgåsen man orkat kirra? Kanske lite kaffe på det då så är man vaken ett litet tag till i alla fall. Ska försöka skriva "manus" till på lördag och är inte rösten tillbaka då, ja då vette fan!

Men annars ..
förutom alla sjuksymptom så har jag haft det mysigt hos Söten i helgen. Att få spendera mer än bara två dagar i sträck med honom var underbart, det värmde :) Nu är det faktiskt han som kommer hit de tre närmsta gångerna vi träffas, jag åker inte dit förrän i mitten på juni igen. Men nu kommer den där perioden som gör allt så fint igen. När våren träder fram, det blir varmare, jag blir gladare och allt är bara som i en saga. Typ. Det finns ju lite smågrejer alltid, men men.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar