onsdag 12 februari 2014

Trötthet.

Hur sjutton ..
ska jag klara av att jobba om en månad? Här har jag blivit som en tonåring på nytt och sover till 12 på dagarna och gör knappt nått vettigt. Fast när jag väl kommer upp så gör jag en jävla massa och så blir det som vanligt att jag inte lägger mig förrän 2 på natten. Igår kväll vid 23.30 kom jag på att jag kanske ska rensa i lägenheten .. och så blev det. Jag är en kvällsmänniska helt enkelt och det kommer nog dröja ett tag innan jag vänder på't, men måste ju börja snart så jag inte dör första veckan på jobbet. Nu är det ju fortfarande ett tag kvar, det är meningen att min första jobbdag ska vara den 10 mars men det ser inte ut att bli så heller. Metallen i knät är på drift och gillar för tillfället att lägga sig helt på snedden så att jag inte kan gå överhuvud taget :/ Alltså, mitt skelett har läkt helt så det har tryckt ut alla stift osv. Dessa stift vill inte vara stilla och skapar alla möjliga problem. Väntar svar från min läkare om jag kan få en tidig tid att operera ut stiften (det ska ändå göras) men det går inte så bra. Min läkare säger att man MÅSTE vänta 6 månader innan man öppnar upp igen men det känns lite bittert. Det innebär ju liksom att jag måste öppna upp igen när jag hunnit vara en knapp vecka på jobbet. Då ska jag gå och bli sjukskriven igen .. suck.

Har idag ..
fått paket från landet långt långt borta. Det skulle ju egentligen droppa ner i brevlådan på fredag men webbhallen gjorde sitt snabbaste och på den vägen är det :) Är supernöjd. Fick hörlurarna jag önskat mig. De enda inear - lurarna jag kan ha då plopparna är i bland annat storlek XXS. Ja, så små öron har jag. Det är väldigt få lurar jag kan ha. Det enda fina med vintertid är att mössan kan åka på och hjälpa hålla lurarna på plats, men inte ens det behöver jag längre :D YEY!

Det är krångligt att lägga in bilder just nu och därav hänvisar jag istället till min insta, där kommer bilderna upp jämt och ständigt (överdrift). Litenemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar